سبد خرید خالیست

طرح لایه باز کارت ویزیت طراح

اورجینالضمانت کیفیت
ایرانی محصول
CMYK مد رنگی
8.5*5.5 ابعاد
Zip فرمت فایل دانلودی
300dpi رزولوشن
Tif فرمت فایل اصلی
5MB حجم فایل دانلودی

طرح لایه باز کارت ویزیت طراح و گرافیست

کارت ویزیت یک طراح و گرافیست، به عنوان یکی از ابزارهای ارتباطی مهم در حوزه طراحی، باید برخی از ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

طراحی منحصر به فرد: کارت ویزیت یک طراح و گرافیست باید طراحی منحصر به فردی داشته باشد که استایل و تخصص شخصیت طراح را به خوبی بیان کند. طرح کارت ویزیت باید جذاب و خلاقانه باشد و به همراه عناصر گرافیکی و رنگ‌های مناسب برای نشان دادن تخصص و تجربه طراح بوده و از الگوهای استاندارد خارج شود.

اطلاعات کامل و واضح: کارت ویزیت باید اطلاعات کامل و واضحی درباره طراح و گرافیست شامل نام و نام خانوادگی، عنوان شغلی، شماره تماس، ایمیل، وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی حضوری (اگر وجود دارد) را در خود داشته باشد. این اطلاعات باید به روشنی و با فونت و اندازه قابل خواندنی قرار گیرند.

کیفیت بالا: کارت ویزیت باید با کیفیت بالا و با استفاده از مواد چاپی و گرافیکی با کیفیت عالی تولید شود تا انطباق بالایی با حرفه و تخصص طراح و گرافیست نشان دهد.

سادگی و زیبایی: کارت ویزیت باید به طور همزمان ساده و زیبا باشد. استفاده از طرح‌ها و اندازه‌های مناسب، جلوه زیبایی به کارت ویزیت می‌بخشد و از تمپلت‌ها و طرح‌های پیچیده و آشفته ترجیحا استفاده نشود.

Visits: 30

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط