سبد خرید خالیست

تراکت لایه باز همبرگر

اورجینالضمانت کیفیت
ایرانی محصول
CMYK مد رنگی
21*15 ابعاد
Zip فرمت فایل دانلودی
300 dpi رزولوشن
Tif فرمت فایل اصلی
26MB حجم فایل دانلودی

تراکت لایه باز خاص برای همبرگری با شخصیت خابی لیم

تراکت لایه باز همبرگری با شخصیت خاص و کمیک خابی لیم یه چیز دیگه است. این تراکت با تمام جزئیات در فتوشاپ کار شده است و کاملا لایه باز است و شما می تونید از آن در تبلیغات دیگه هم استفاده کنید.

شخصیت خابی لیم

خابی لیم که به او کابی لیم هم می‌گویند، یک جوان خلاق است که در 9 مارس سال 2000 در سنگال به دنیا آمد. خانواده او مسلمان هستند و در یک سالگی به همراه اعضای خانواده‌اش به شهر تورین ایتالیا مهاجرت کرد. خابی از آن زمان تاکنون ساکن ایتالیا است ولی هنوز موفق به اخذ پاسپورت ایتالیا نشده و مدارک سنگالی خودش را دارد. او در دوارن کودکی در مسکن‌های دولتی رایگان زندگی کرده ولی اصلاً از این رویداد ناراحت یا شرمگین نیست. وی در زمینه ورزش هم دستی بر آتش دارد و تاکنون در زمینه فوتبال و بسکتبال فعالیت کرده است. وقتی مشغول تحصیل در دبیرستان بود حتی در مسابقات قهرمانی بسکتبال نوجوانان هم شرکت کرد.

قبل از حضور قدرتمند در رسانه های اجتماعی

و از همان دوران کودکی علاقه خاصی به بازی‌های کامپیوتری داشت و از این رو پس از دوران تحصیل کار ساخت ویدیوهای گیمینگ را در پیش گرفت. او پس از مشاغل مختلفی را امتحان کرد ولی در هیچ کدام ماندگار نشد. لیم قبل از اینکه وارد عرصه پردرآمد فضای مجازی شود و این درآمد بالا را تجربه کند، اپراتور دستگاه CNC بود. زمانی که کرونا همه‌گیر شد و کارخانجات یکی پس از دیگری تعطیل شدند، او هم به ناچار شغل خودش را از دست داد. از دست دادن شغل باعث شد که او با مشکلات مالی مختلفی هم دست و پنجه نرم کند.

وی پس از بازگشت به خانه و در دوران بیکاری تلاش کرد که در فضای مجازی، ویدیو تولید و منتشر کند. ایده او بسیار ساده و پیش پا افتاده بود ولی او باور داشت که این ایده جواب می‌دهد و به ثمر می‌نشیند. او چندین ساعت از روز خود را با جدیت به این کار اختصاص داد و در نهایت به موفقیت رسید. همچنین با گرفتن تیک آبی اینستاگرام توانست معروفیت بیشتری پیدا کند.

شما هم می توانید با تلاش و خلاقیت اهداف خود را محقق کنید

امید و خلاقیت دو مفهوم بسیار مهم و ضروری در زندگی هر انسانی هستند. انسانی که می‌خواهد رشد و پیشرفت کند، باید برای موانع و شکست‌ها هم آماده باشد. درست است که خابی لیم در اثر کرونا کار خود را از دست داد ولی در همین دوره کرونا توانست با امید و خلاقیت خودش، کاری تازه و نو انجام دهد و عنصر نوآوری بود که باعث موفقیت او شد. در صورتی که شما هم می‌خواهید به موفقیت برسید و  اهداف خود را محقق کنید، باید از عناصر تلاش، امید، نگرش مثبت و خلاقیت استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد زندگی این شخصیت جالب می تونید به سایت همیار آکادمی مراجعه کنید.

منبع: خابی لیم – Khaby Lame | نماد خلاقیت و نوآوری در اینستاگرام و تیک تاک؛ سایت همیار آکادمی


Visits: 6

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط